Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Завидівська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Завидівська Н. Н. 
Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Н. Завидівська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему професійно-прикладних засад формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні аспекти даної проблеми. Проаналізовано категорії "професійно-прикладні основи", "здоровий спосіб життя", "формування здорового способу життя" та "рухова активність" у педагогічному, психологічному та фізичному аспектах. Акцентовано увагу на визначенні та обгрунтуванні складових професійно-прикладних основ, які мають сприяти формуванню навичок здорового способу життя майбутніх економістів-педагогів та виховувати у них вміння передавати ці навички іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)3 + Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Завидівська Н. Н. 
Концептуалізація компетентнісно-орієнтованого підходу в умовах фундаменталізації вищої фізкультурної освіти / Н. Н. Завидівська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2010. - № 4. - С. 113-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано шляхи концептуалізації компетентнісно-орієнтованого підходу та можливості його впровадження за умов фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти вищої школи. Здійснено аналіз моделей та типологій навчання здоров'ю з позиції постнекласичної методології. Розкрито сутність процесу навчання здоров'ю з позиції постнекласичної методології та основні характеристики компетентнісно-орієнтованого підходу з урахуванням основних ідей синергетики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Завидівська Н. Н. 
Онтологія компетентнісного підходу у фізкультурній освіті студентів вищих навчальних закладів / Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Окреслено основні аспекти проблеми обгрунтування онтологічних засад компетентнісного підходу у фізкультурній освіті студентів вищих навчальних закладів. Виявлено основні закономірності та принципи процесу навчання здоров'ю на базі онтологічної концепції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Завидівська Н. Н. 
Організаційно-педагогічні засади формування культури вільного часу у студентів вищих навчальних закладів засобами фізичного виховання / Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 111-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано основні аспекти проблеми формування культури вільного часу студентів вищих навчальних закладів у процесі фізичного виховання. Розкрито суть основних категорій соціології вільного часу - структури та змісту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завидівська Н. Н. 
Шляхи оптимізації фізкультурно-спортивної діяльності студентів вищих навчальних закладів / Н. Н. Завидівська, І. В. Ополонець // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано шляхи оптимізації та формування активного суб'єкта фізкультурно-спортивної діяльності (ФСД). Описано суперечності особистісного співробітництва між викладачем і студентом. Частково висвітлено методи стимулювання та керування, які має використовувати сучасний викладач у процесі фізичного виховання задля оптимізації ФСД студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Завидівська Н.  
Особливості міждисциплінарних зв'язків у системі фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів / Н. Завидівська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 2. - С. 186-190. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зміст та сутність міждисциплінарних зв'язків у системі фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів. Обгрунтовано необхідність створення та використання міждисциплінарної інтегративної технології здоров'язбережувального навчання. Висвітлено зміст цієї технології та окреслено перспективи її використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.4

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завидівська Н. Н. 
Фундаменталізація фізкультурно-оздоровчої освіти: аспект здоров'язбережувального навчання студентів : монографія / Н. Н. Завидівська; Нац. банк України, Ун-т банк. справи, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : УБС НБУ, 2012. - 402 c. - Бібліогр.: с. 314-358. - укp.

Висвітлено основні проблеми вдосконалення системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти в частині здоров'язбережувального навчання, виділено дієві способи підвищення його ефективності. Обгрунтовано теоретико-методологічні основи дисциплін, які змістовно здатні впливати на формування спеціальних знань, умінь і навичок, а також мотивувати студентів до фізичного самовдосконалення та здоров'язбереження. Зазначено, що в результаті фундаменталізації непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти зміст міждисциплінарного здоров'язбережувального курсу розглядається як своєрідна система психолого-педагогічного супроводу та фізіологічного розвитку студентів упродовж всього навчання, організованого в компетентісно орієнтованому форматі. Розроблено технологію, яка сприяє перетворенню мотивації студента в мотиваційно-діяльнісну, простого інтелектуального розвитку у знаннєво-когнітивний, обсягу теоретичних знань у теоретико-методичний, окремих понять про морфофункціональні особливості організму у психофізіологічні знання, фізичну культуру студента в культурологічний світогляд, а поєднання всіх цих компонентів - у сформованість компенетнісного здоров'язбереження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дубогай О. Д. 
Фізичне виховання і здоров'я : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська, О. В. Ханікянц, В. М. Лисяк, А. О. Артюшенко, В. П. Лєдок; ред.: О. Д. Дубогай; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К. : УБС НБУ, 2012. - 271 c. - укp.

Встановлено, що важливим завданням фізичного виховання в навчально-виховному процесі студентської молоді є рівномірний та гармонійний розвиток основних фізичних якостей, тобто соціально зумовлених сукупностей біологічних і психічних властивостей, які формують фізичну готовність людини до здійснення активної рухової діяльності. Розкрито особливості розвитку та вдосконалення фізичних якостей студентів через засоби фізичної культури. Розглянуто питання організації навчального процесу з фізичного виховання для студентів спеціального медичного відділення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубогай О. Д. 
Особливості педагогічного експерименту із упровадження здоров'язберігальної технології навчання студентів / О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 142-148. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено результати педагогічного експерименту щодо впровадження педагогічної здоров'язберігальної технології навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації. Здійснено аналіз даних, одержаних під час анкетування студентів, що проводилося для підтвердження результативності цієї технології. Проведено порівняльний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи із впровадження педагогічної здоров'язберігальної технології навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Завидівська Н. Н. 
Особливості здоров'язбережувальних педагогічних процесів в умовах фундаменталізації непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти / Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 37-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито сутність педагогічної здоров'язбережувальної технології навчання за умов фундаменталізації непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів. Здійснено аналіз динаміки змін морфофункціональних показників, рівня фізичної підготовленості й ступеня сформованості в студентів здоров'язбережувальної компетентності, фізкультурної освіченості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Завидівська Н. 
Особливості вдосконалення системи фізичного виховання студентів в умовах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти / Н. Завидівська // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 59-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано способи вдосконалення системи фізичного виховання за умов фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів ВНЗ. Здійснено аналіз змісту і методик викладання курсу фізичного виховання у вищій школі. Окреслено основні напрями фундаменталізації й удосконалення сучасної системи фізкультурно-оздоровчої освіти студентів та визначено закономірності цього процесу, його регулятивні принципи. Виділено організаційні засади системи фізичного виховання в контексті фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів.

Обобщены пути совершенствования системы физического воспитания в условиях фундаментализации физкультурно-оздоровительного образования студентов ВУЗ. Осуществлен анализ содержания и методики преподавания курса физического воспитания в высшей школе. Определены основные направления фундаментализации и совершенствования современной системы физкультурно-оздоровительного образования студентов, определены закономерности этого процесса и регулятивные принципы. Выделены организационные положения системы физического воспитания в контексте фундаментализации физкультурно-оздоровительного образования студентов.

Ways of the physical education system reorganization under conitions of fundamentalization of the physical training and health-improving education of students in higher educational establishments are substantiated. New trends of fundamentalization andimprovement of the modern physical training and health-improving education of students are outlined; regularities and regulatory principles of this process are determined. Organizational points of the physical education system in the context of fundamentalization of the physical training and health-improving education of students are singled out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Завидівська Н. Н. 
Теоретико-методичні засади фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у процесі здоров'язбережувального навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. Н. Завидівська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 40 c. - укp.

Проаналізовано сучасноий стан теоретичної розробки технологій і методик здоров'язбереження в системі фізичного виховання студентів у контексті фундаменталізації та розкрито її сутність. Представлено організаційно-педагогічні умови, принципи, змістовні блоки та етапи здоров'язбережувального навчання і розкрито особливості організації процесу фізичного виховання студентів у компетентнісно орієнтованому форматі за умови фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти. Розроблено і впроваджено у процес фізичного виховання авторську педагогічну здоров'язбережувальну технологію навчання студентів. Доведено ефективність її використання у ВНЗ різного професійного спрямування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Завидівська Н. 
Особливості реалізації основних положень кібернетики та синергетики в умовах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів / Н. Завидівська // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 80-84. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обґрунтовано особливості реалізації основних положень кібернетики та синергетики в процесі здоров’язберігального навчання студентів. Розкрито сутність змісту та виявлено головні компоненти кібернетики і синергетики для використання в системі фізичного виховання за умов фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти та визначено механізми їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Завидівська Н. Н. 
Особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах здоров'язбережувального навчання / Н. Н. Завидівська // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтувати особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів за умов здоров'язбережувального навчання. Учасниками формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту стало 186 осіб. Усього в експерименті взяли участь 1018 осіб. Наведено аналіз існуючої системи загальної фізкультурної освіти у вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Охарактеризовано можливості формування здоров'язбережувальної компетентності студентів упродовж фізичного виховання. Розкрито змістовну суть новоствореної здоров'язбережувальної педагогічної технології навчання студентів, виокремлено структурні елементи. Проаналізовано впровадження у процес фізичного виховання розробленої педагогічної здоров'язбережувальної технології навчання студентів. Висновки: проведений експеримент надає змогу зробити висновок про доцільність використання вищезазначеної педагогічної технології у процесі фізичного виховання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Завидівська Н. М. 
Особливості вдосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії / Н. М. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 3. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність удосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії. Конкретизовано та проаналізовано основні закони та категорії філософії для визначення дієвих механізмів оптимізації здоров'язбережувального навчання через фундаменталізацію змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Завидівська Н. Н. 
Навчання здоров'язбереження - основа сучасної системи фізичного виховання студентів / Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито зміст і сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти (ФОО). Висвітлено зміст цієї технології та окреслено перспективи її використання. Обгрунтовано необхідність міждисциплінарних зв'язків у системі ФОО студентів вищих навчальних закладів. Факторний аналіз одержаних після експерименту даних засвідчує, що всі компоненти фізкультурної освіченості в студентів експериментальної групи (ЕГ), за даними їх самооцінки, є вищими, ніж у контрольній групі (КГ). Найбільш сформованим у них можна вважати мотиваційно-діяльнісний компонент, на другому місці - теоретико-методичний, третю позицію займає культурологічний, четверту - когнітивний, на останній позиції - психофізіологічний компонент. Статистико-ймовірнісний аналіз одержаних даних на формувальному та контрольному етапах педагогічного експерименту підтверджує їх репрезентативність і достовірність і вказує на позитивний вплив педагогічної здоров'язбережувальної технології навчання: всі показники в студентів ЕГ є вищими, ніж у КГ, що є прямим підтвердженням її ефективності та продуктивності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Завидівська Н. 
Особливості проектування процесу здоров'язберігального навчання студентів на засадах фундаменталізації змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти / Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтувано теоретико-методичні засади фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти (ФОО) в процесі здоров'язбережувального навчання (ЗЗН) студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування. Надано аналіз сучасного стану теоретичної розробки технологій і методик здоров'язбереження в системі фізичного виховання студентів із позиції фундаменталізації та розкрито її сутність. Наведено організаційно-педагогічні умови, принципи, змістовні блоки й етапи ЗЗН і розкрито особливості організації процесу фізичного виховання (ФВ) студентів у компетентнісно орієнтованому форматі за умов фундаменталізації ФОО. Розроблено й упроваджено в процес ФВ авторську педагогічну здоров'язбережувальну технологію навчання студентів. Доведено ефективність її використання у вищих начальних закладах різного професійного спрямування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Завидівська Н. Н. 
Формування та оцінювання рухової навички в процесі вивчення бар'єрного бігу / Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що наявні методи дослідження динаміки формування спортивних навичок вимагають подальшого вдосконалення. Застосування для масових досліджень біомеханічного аналізу з реєстрацією об'єктивних показників внутрішнього стану ускладнюється відсутністю можливості одержання термінової інформації щодо ефекту навчання. Тому для вивчення динаміки формування техніки бар'єрного бігу обрано метод бальної оцінки зовнішньої ефективності виконання завчених рухів. Основним завданням було оцінити рівень сформованості рухової навички в студентів у процесі вивчення бар'єрного бігу. Після завершення програми вивчення бар'єрного бігу експертами на 7 балів оцінено 25 % студентів, на 5 - лише 11,6 %. Достатній рівень сформованості рухової навички зафіксовано в 63,3 % представників експериментальної групи. Система семибальної оцінки успішності навчання та реєстрації рівня сформованості рухової навички на окремих заняттях під час вивчення техніки легкоатлетичних вправ слугує стимулом особистих досягнень студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.115.65 + Ч511.483

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Завидівська Н. Н. 
Реорганізація системи фізичного виховання студентів вищої школи: проблеми й перспективи / Н. Н. Завидівська, О. В. Ханікянц // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Окреслено перспективні напрями реорганізації системи фізичного виховання (ФВ) за умов сучасності. Обгрунтовано зміст сучасних організаційних психолого-педагогічних умов фізичного вдосконалення студентської молоді. Проаналізовано стан і перспективи розвитку системи ФВ у вищих навчальних закладах, визначено пріоритети та принципи системи ФВ за умов реорганізації. Надано організаційну технологію ФВ студентської молоді, що за своєю суттю становить спеціальний узірець використання змісту, організаційних аспектів і заходів фізичного виховання з урахуванням специфіки навчання й особливостей фаху. Окреслено методологію фізичного вдосконалення студентів, що сприяє формуванню в них профілактичної ініціативності, реабілітаційної спроможності та рекреаційних уподобань щодо свого здоров'я. Наведено комунікативне середовище ФВ, що спонукає студентів до ретроспективного пошуку інформації, систематизації, аналізу та синтезу, накопичення індивідуального інформаційного банку з питань збереження власного здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Завидівська Н. Н. 
Особливості впровадження елементів соціально-орієнтованого менеджменту у систему здоров'язбереження майбутніх економістів / Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 1. - С. 321-327. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано науково-теоретичні та практичні засади необхідності впровадження механізмів управління здоров'ям у Вищій школі. Розкрито сутність методик виховання людської агентності, копінг-поведінки як IT-технологій соціально-орієнтованого менеджменту. Обгрунтовано необхідність модернізації методик формування культури здоров'я студентів, що є невід'ємним елементом корпоративної та управлінської культури майбутніх економістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського